شعر یکی را دوست میدارم از البوم یکی را دوست میدارم از معین
نوشته شده توسط : امیرحسین رجبی

یکی را دوست میدارم
یکی را دوست میدارم
ولی افسوس او هرگز نمی داند
نگاهش میکنم
نگاهش میکنم
شاید
شاید
بخواند از نگاهه من که او را دوست میدارم
ولی افسوس او هرگز نگاهم را نمی خواند
وای
به برگ گل نوشتم من
به برگ گل نوشتم من
که او را دوست میدارم
ولی افسوس
ولی افسوس
او گل را به زلف کودکی آویخت تا او را بخنداند
صبا را دیدم و گفتم صبا دستم به دامانت
صبا را دیدم و گفتم صبا دستم به دامانت
بگو از من به دلدارم تو را من دوست میدارم
ولی ناگه
ولی ناگه
ز ابر تیره برقی جست و روی ماه تابان را بپوشانید
من به خاکستر نشینی عادت دیرینه دارم
سینه مالامال غم اما دلی بی کینه دارم
پاکبازم من ولی در آرزویم عشق باز یست
مثل هر جنبندهای من هم دلی در سینه دارم
من عاشقه،عاشق شدنم
من عاشقه، عاشق شدنم
در کدامین مکتب و مذهب جرم است پاکبازی
در جهان صدها هزاران پاکباز از سینه دارم
کار هر کس نیست مکتب داری این پاکبازان
هدیه از سلطان عشق بر هر دو پایم پینه دارم
پینه دارم
من عاشقه،عاشق شدنم
من عاشقه، عاشق شدنم
من از بیراهه های هله بر می گردم و آواز شب دارم
هزار و یک شبی دیگر نگفته زیر لب دارم
مثال کوره میسوزم تنم از عشق امید طرم دارد
حدیث تازه ای از عشق مردان حلب دارد
من عاشقه،عاشق شدنم
من عاشقه، عاشق شدنم

من به خاکستر نشینی عادت دیرینه دارم
سینه مالامال غم اما دلی بی کینه دارم
پاکبازم من ولی در آرزویم عشق باز یست
مثل هر جنبنده ای من هم دلی در سینه دارم
من عاشقه،عاشق شدنم
من عاشقه، عاشق شدنم
من عاشقه،عاشق شدنم
من عاشقه، عاشق شدنم





:: موضوعات مرتبط: اشعار استاد مسعود امینی , اشعار استاد برای معین , ,
:: برچسب‌ها: شعریکی را دوست میدارم , معین , اشعار استاد مسعود امینی , مسعود امینی ,
:: بازدید از این مطلب : 2583
|
امتیاز مطلب : 140
|
تعداد امتیازدهندگان : 41
|
مجموع امتیاز : 41
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
moein009 در تاریخ : 1389/12/21/6 - - گفته است :
تو رو جونه هر کی دوست داری دهنتو باز کن ببینم چی تو چنته داری بچه ژیگول 2 هرازی

بی فرهنگ زبون نفهم اگه الاغ بود تا الان ادم شده بود ولی تو افسوس ... الاغ تر شدی که ادم نشدی

اگه داری میسوزی این شماره اتش نشانیه 125
پاسخ:عزیزم هرچی میگی به خودت میگی.یه دست به حرفات خندیدم

/weblog/file/img/m.jpg
امير حسين در تاریخ : 1389/12/20/5 - - گفته است :
سلام

زيبا ترين شعري بود كه خونده بودم

به ما هم سر بزن
پاسخ:سلام عزیزم. لطف دارین چشم عزیزم یا علی

/weblog/file/img/m.jpg
moein009 در تاریخ : 1389/12/19/4 - - گفته است :
ببین بچه منگول تو بلد نیستی نظر بفرستی به من مربوط نیست بابا تو رو چه به اینترنت برو غازتو بچرون دهاتی پشت کوهی دختر ندید این قدر کس لیسی نگن چیزی گیرت نمیاد در ضمن برای من تریپ جنتلمنیو با فرهنگی در نیار

آقای رجبی کس لیس من احتمال میدم دختر باشی خب خره اگه هستی بگو تا حرفای رک تری بزنم منتظره جوابم

جوجه شاعر دستمال کش دوهزاری

حال داد هههههههههه بای
پاسخ:ببین تربیت خانوادگیتو خیلی خوب نشون دادی. من هیچ وقت نمیگم شاعرم. دخترم نیستم اما شعور دارم. عزیزم دوست مریضم هرچی میگی به خودت میگی. اگه دخترا بهت محل نمیدن لازمه عقدت رو در اینترنت خالی کنی؟ برو خدا امید وارم شفات بده


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: